بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس باغملک برگزار شد  

بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» به صورت نمادین در هنرستان دخترانه اطهر و اندیشه باغملک برگزار شد.  

صبح روز چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور مانور ایمنی و زلزله با حضور فرماندار،   مدیر آموزش و پرورش،   مدیر هلال احمر، اعضاء شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان امدادی و جمعی از مسئولین در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه اطهر و اندیشه شهرستان باغملک  برگزار شد.

صداقتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در این برنامه هدف از اجرای این مانور را افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر آن، آشنایی دانش آموزان با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن برای ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش آموزان نسبت به پدیده‌های طبیعی عنوان کرد.

او  ضمن تشکر از مشارکت دستگاه‌های مجری و همکار در برگزاری مانور زلزله گفت: تداوم و استمرار این نوع مهارت آموزی‌ها و آموزش‌ها در طول سال برای دانش آموزان و خانواده‌ها بسیار ضروری است و آموزش و پرورش با هدف کاهش اثرات این نوع حوادث، آمادگی کامل برای همکاری و همگانی کردن این آموزش‌ها و افزایش آگاهی‌های عمومی دارد.

 این مانور با مشارکت آموزش و پرورش، هلال احمر، مدیریت بحران فرمانداری، شهرداری، بهزیستی، اداره برق، اداره گاز و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.